Idei de amenajari interioare pentru un spatiu adecvat intalnirilor pe Zoom

Schimbarea brusca a mediului de lucru pe care am experimentat-o la inceputul anului 2020 a facut sa intelegem cat de important este ca locuinta personala sa fie un spatiu cat mai confortabil si placut. O data cu trecerea la telemunca ai realizat ca pentru nesfarsitele sedinte cu echipa oferi acces liber la o mica particica din tine, care dezvaluie cum este modul tau de viata atunci cand te afli acasa cu familia. Drept urmare, living-ul a devenit nu numai un spatiu de recreatie dar si un living ci este si un spatiu in care trebuie sa fii productiv astfel incat sa iti indeplinesti atributiile de la job.

Aceasta trecere la munca de acasa nu a fost chiar usoara pentru multe persoane deoarece au intervenit in numeroase cazuri dificultati in ceea ce priveste amenajarea exterioara si interioara unui spatiu de lucru. Mai ales in situatia in care living-ul are cel mult o masuta de cafea si singurul birou este cel din camera copiilor pentru teme, a intervenit necesitatea de a investi in piese de mobilier si sa se regandeasca intreg spatiul. Atunci cand lucrezi de acasa este important sa ai un spatiu bine delimitat pentru munca pentru a fi cat mai productiv. Daca ai o camera pe care o poti transforma cu usurinta in birou atunci este mai bine sa faci acest lucru. Dar, atunci cand nu ai astfel de conditii atunci este important sa creezi un spatiu in care sa existe confort dar in acelasi timp sa fie incurajata productivitatea.

Chiar daca living-ul tau este utilizat de toti membrii familiei este important sa delimitezi un spatiu care sa fie destinat doar pentru munca. Cu siguranta nu iti doresti ca dupa munca sa citesti o carte intr-un loc in care cu nu foarte mult timp in urma raspundeai pe mail sefului tau legat de comenzile care au mai fost pe parcursul zilei sau ai fost in sedinta cu echipa.

Partea cea mai buna, atunci cand trebuie sa amenajezi un spatiu pentru a lucra de acasa este aceea ca poti sa pui in practica orice idei astfel incat sa fie cat mai mult confort si sa fie incurajata productivitatea. Iata care sunt principalele aspecte de care trebuie sa tii cont pentru a configura living-ul astfel incat sa intruneasca toate conditiile pentru a fi si spatiu de lucru dar si de relaxare:

Alegerea pieselor principale

Evident, pentru a putea fi productiv si sa fie un spatiu de lucru in adevaratul sens al cuvantului, ai nevoie de un birou si un scaun de birou. Exista o multime de modele de mobilier de birou pentru acasa si, pe cat posibil alege un stil care sa fie in ton cu restul living-ului tau. Daca toata casa ta este moderna, atunci alege un birou in stil minimalist, eventual unul din metal. Pe de alta parte, daca ai preferat sa adopti un stil clasic pentru living atunci alege un birou din lemn masiv cu linii clasice.

Cea mai importanta recomandare pe care ti-o putem oferi este sa nu faci rabat la calitatea scaunului de birou deoarece pe el vei sta minim opt ore pe zi. Alege un scaun ergonomic si confortabil pentru a evita durerile de spate, probleme ale coloanei sau alte afectiuni care ar putea sa iti strice buna dispozitie. Daca vrei sa cheltui cat mai putin atunci poti face economie la decoratiuni.

Lumina din biroul tau de acasa

Pentru a putea lucra in conditii bune nu te baza doar pe corpul de iluminat principal din living ci adauga pe biroul tau si o lampa. De asemenea, trebuie sa tii cont ca nu vei avea nevoie de lumina artificiala pe tot parcursul zilei, asadar, alege un colt cat mai luminos in care razele soarelui patrund prin ferestre cu generozitate. Laptop-ul sau monitorul calculatorului trebuie sa fie orientate cu spatele la fereastra pentru ca lumina sa nu bata direct in ele. O fereastra este cea mai de efect decoratiune pentru biroul tau de acasa. De asemenea, daca este prea multa lumina atunci cel mai bine este sa alegi niste draperii dragute care sa te ajute sa vezi cat mai clar ecranul atunci cand esti in conferinta pe Zoom.

Creeaza spatii de depozitare pentru lucrurile importante

Cu siguranta vei avea multe dosare si elemente de birotica pe care vei avea nevoie sa le folosesti in timpul orelor de lucru. In plus, nu ai dori ca pe cele mai importante contracte cu clientii sa se regaseasca desenele celor mici. Fii cat mai organizat si vei vedea ca atunci cand ai o conferinta pe Zoom nu vei mai fi nevoit sa faci pauza doar pentru a le aduna din tot living-ul. Poti alege etajere, biblioteci, comode cu sertare, care nu ocupa foarte mult spatiu. Chiar poti amenaja in continuarea biroului tau un spatiu care sa fie rezervat strict pentru depozitare.

Nu uita de importanta culorilor si decoratiunilor

Indiferent daca este vorba despre spatiul de lucru sau despre living-ul tau, este important sa iti creezi un loc in care sa iti faca placere sa iti petreci timpul. Culorile potrivite te pot ajuta sa ai parte de un spatiu placut si confortabil.

Fiecare culoare are o semnificatie si ajuta la stimularea productivitatii, creativitatii sau a bunei dispozitii.  De asemenea, in spatiul in care iti desfasori activitatea nu trebuie sa lipseasca decoratiunile. Foloseste tipuri de decoratiuni care sa fie in ton cu amenajarea spatiului si vei vedea ca atunci cand ai o conferinta online nu iti vei mai face probleme in ceea ce priveste aspectul locuintei tale.

Sursa foto: Pixabay

Content Writing - Sfaturi Previous post Ce trebuie sa ofere clientului un content writer bun?
Next post Importanta surselor de iluminat intr-o locuinta si cum alegem lustra perfecta