cria de imagine - orm - ixpr the preach

Cum iesiti din criza de imagine in mediul online

Mediu online este unul foarte dur, mai ales in privinta reactiilor asupra continutului publicat in retelele sociale si nu numai. Segmentul de Online Reputation Management este foarte important, si asta nu numai din punct de vedere al comunicarii in mediul online dar si din cel al partii comerciale.  Insa acest domeniu nu priveste doar elementele de comunicarii in planul social media ci intreaga arie a mediului online.

cria de imagine - orm - ixpr the preach

Identitatea din mediul online incepe sa devina la fel de importanta ca si cea reala, si la fel ca si in viata de zi cu zi, si in mediul online pot exista riscuri si avantaje in ceea ce priveste imaginea si identitatea. Asadar in cele ce urmeaza vom prezenta cateva elemente esentiale pentru managementul reputatiei online. Pentru inceput vom privi asupra elementelor critice dar si peste elementele prin care imaginea din planul online poate fi imbunatatita.

Comunicarea transparenta este unul din cele mai importante criterii. La fel ca si in viata reala dialogul cu cei din jurul nostru este cel care defineste personalitatea. In cazul companiilor acesta se poate traduce in cazul fericit prin profit de imagine si financiar, iar in cazul scenariilor mai sumbre, o comunicare deificitara poate duce la o cadere in ambele aspecte. Pentru asta asigurati-va ca site-ul sau paginile de pe retelele de socializare sunt cat se poate de transparente si ofera un acces rapid si usor oricarui utilizator dornic sa afle detalii despre identitatea dumneavoastra si a firmei. 

Pastrati contactul direct si deschis cu publicul

Pentru o comunicare eficienta acordati atentie elementelor cum ar fi FAQ’s (intrebari adresate frecvent) date de contact particularizate pentru publicul larg si agentii de presa, dar de asemenea oferiti informatii actuale pe intregul site sau in toate informatiile oferite in mediul online. De asemenea optiunea de mini-pagini de internet este iarasi o varianta de comunicare excelenta. Un exemplu foarte bun in acest sens este cel dat de catre o companie renumita de cosmetice (Johnson & Johnson) pentru a raspunde criticilor din presa.

Crizele de imagine trebuiesc privite cu responsabilitate si mai ales cu multa transparenta, insa odata trecuta aceasta criza, ceea ce urmeaza este mai greu. Pentru a va curata imaginea dupa o astfel de situatie cea mai buna varianta este sa optati pentru continut targetat si mai ales pentru o campanie ampla de publicitate pozitiva. Asta se poate face prin colaborarea cu agentii de presa dar si de marketing care pot amplifica targetul de audienta. O alta abordare este si cea de a prelua subiecte cat mai populare prin intermediul articolelor si a materialelor publicate. Asadar, pe scurt, folositi titluri usor de retinut care sa contina si numele firmei, oferiti cea mai importanta informatie intr-o maniera simpla si scurta si nu in ultimul rand folositi-va de continutul pozitiv dar si de relatiile cu oficialitati si institutii pentru a va recrea imaginea.

Optati pentru forme vizuale de comunicare pentru a atrage vizitatori.

Continutul vizual este un bun punct de atractie pentru vizitatorii paginii dumneavoastra. Infografice, fotografii si clipuri video sunt elemente esentiale pentru a va optimiza traficul pe pagina. Oferiti informatiile intr-o maniera accesibila dar si atractiva. Un vizitator va fi mult mai usor atras de catre continutul vizual decat de cel text. Ca si idee pentru infografice incercati sa le pastrati intr-o maniera usor de parcurs, preluati un subiect concret, includeti informatii atractive si nu uitati sa aplicati logoul dumneavoastra. De asemnea puteti incuraja publicul sa foloseasca infograficele, bineinteles citand sursa, de exemplu, noi avem informatiile de la iXpr.

Pe langa aceste elemente va incurajam sa abordati o strategie curata si simpla pentru imaginea dumneavoastra deoarece numai asa veti avea un contact bun cu publicul dumneavoastra. In orice situatie ce implica orice forma de comunicare trebuie sa va axati pe transparenta, simplitate si mai ales pe informatie. Numai in acest mod veti avea o imagine benefica in mediul online si nu numai.Articol thePReach by iXpr

calarasi obiective turistice Previous post Ce poti sa faci ca turist in judetul Calarasi?
kozeta moisidis omega omnident clinica stomatologica non stop Next post De vorbă cu Kozeta Moisidis, medic stomatolog clinica stomatologică Omega Omnident. Pentru că frumusețea stă în zâmbet