Ne-au facut praf pe banii nostri
Anthony Bourdain, prezentatorul emisiunii “No reservations” difuzat pe Travel Cannel, a facut un traseu inedit in Romania. De fapt, inedit nu este cuvantul potrivit fiindca aproape intreaga emisiune ridiculizeaza Romania si romanii. Astazi in Cotidianul, jurnalistii dezvaluiau ca americanii au ales “fara reserve” , in loc fara rezervari, alegand locurile cel mai putin plastice de la noi fiindca atitudinea angajatilor de la Ministerul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale i-au provocat, incercand sa manipuleze traseul si continutul materialului. Tara ramane frumoasa. Restul…
http://www.anchete.tv/play.php?vid=899
http://www.anchete.tv/play.php?vid=900
http://www.anchete.tv/play.php?vid=901
Mai multe articole
Giftidea – pentru echipe care merită mai mult decât un simplu „mulțumesc”
În lumea corporate, recunoașterea angajaților nu este doar o formă de politețe, ci o investiție strategică în moralul echipei, cultura...
Tendințele antreprenoriatului românesc în 2025: digitalizare, inovație și comunități în expansiune
Pe fondul schimbărilor accelerate din ultimii ani, antreprenoriatul românesc continuă să se reinventeze, susținut de valuri succesive de inovație digitală,...
Cristalex VillaVerde: Oferte de Cazare și Relaxare în Pantelimon, Aproape de București
Cristalex VillaVerde, situată în Pantelimon, la doar câțiva kilometri de centrul capitalei, reprezintă o destinație perfectă pentru cei care caută...
MĂNĂSTIRILE ARGEȘENE – ISTORIE ȘI CULTURA
Cumpăna anilor 2024/2025 m-a găsit în Curtea de Arges,care reprezinta prima reşedinţă domnească, prima mitropolie,locul in care a aparut prima monedă...
Beneficiile unei alimentații și tratamente locale pentru sănătatea oaselor
Sănătatea oaselor este esențială pentru mobilitatea și calitatea vieții, iar menținerea acesteia necesită o abordare combinată, care include atât o...
Strategia SEO de succes: De ce publicarea advertorialelor poate face diferența
Un advertorial SEO este un articol sponsorizat care are două scopuri principale: promovarea unui produs, serviciu sau brand, și îmbunătățirea...