Cat de credibila poate fi?
Nu mai bagasem demult in seama autoritatea care reglementeaza comunicatiile. Pana astazi cand, trecand pe langa sediul lor impozant, am observat ca in stanga usii scrie ANRCTI, iar la intrare, dupa usa era un panou cu numele ANCOM. Am intrat pe site -ul ANRCTI.ro si am vazut ca intr-adevar acesta este numele actual al institutiei. Desi nu sunt din bransa, imi amintesc cateva nume ale institutiei : ANRC, ANRCTI, ANC si ANCOM , nu neaparat in aceasta ordine. Se prea poate sa fi avut si altele!
Stiti vorba aceea „schimba barbatii ca pe sosete”? Asa e si aceasta autoritate (al carei nume nu il dau, fiindca maine se poate numi altfel), iar comparatia nu mi se pare deloc fortata!
Cat de credibila poate fi o institutie care nu se hotaraste asupra unui nume? Daca este greu sa isi stabileasca un nume de sine statator, cat de usor le este sa reglementeze un domeniu atat de complex?
Mai multe articole
Giftidea – pentru echipe care merită mai mult decât un simplu „mulțumesc”
În lumea corporate, recunoașterea angajaților nu este doar o formă de politețe, ci o investiție strategică în moralul echipei, cultura...
Tendințele antreprenoriatului românesc în 2025: digitalizare, inovație și comunități în expansiune
Pe fondul schimbărilor accelerate din ultimii ani, antreprenoriatul românesc continuă să se reinventeze, susținut de valuri succesive de inovație digitală,...
Cristalex VillaVerde: Oferte de Cazare și Relaxare în Pantelimon, Aproape de București
Cristalex VillaVerde, situată în Pantelimon, la doar câțiva kilometri de centrul capitalei, reprezintă o destinație perfectă pentru cei care caută...
MĂNĂSTIRILE ARGEȘENE – ISTORIE ȘI CULTURA
Cumpăna anilor 2024/2025 m-a găsit în Curtea de Arges,care reprezinta prima reşedinţă domnească, prima mitropolie,locul in care a aparut prima monedă...
Beneficiile unei alimentații și tratamente locale pentru sănătatea oaselor
Sănătatea oaselor este esențială pentru mobilitatea și calitatea vieții, iar menținerea acesteia necesită o abordare combinată, care include atât o...
Strategia SEO de succes: De ce publicarea advertorialelor poate face diferența
Un advertorial SEO este un articol sponsorizat care are două scopuri principale: promovarea unui produs, serviciu sau brand, și îmbunătățirea...