Trasee RATB deviate de Summit

Astea ar fi traseele liniilor RATB modificate:

Liniile 79 şi 86 vor funcţiona pe traseul de bază între ,,Bd. Basarabia’’, respectiv ,,Stadionul Naţional’’ şi ,,Şcoala Iancului’’ apoi modificat în ambele sensuri pe Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta,  (comun cu linia 85).Liniile 122, 137 şi 268 vor funcţiona pe trasee modificate pe sensul spre Piaţa Universităţii, de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă – Str. Luterană prin Str. Luterană, Piaţa Romană, Piaţa Universităţii cu întoarcere prin Bd. Regina Elisabeta, apoi traseele actuale. Celălalt sens nu se modifică.Liniile 126, 168, 226 şi 368 vor funcţiona pe trasee modificate de la intersecţia Str. Ştirbei Vodă-Str. Luterană prin Str. Luterană, Piaţa Romană, apoi traseele actuale.Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între ,,C.E.T. Vest Militari’’ şi intersecţia Şos. Pandurilor-Str. Dr. Rainer, prin Str. Dr. Rainer, cu întoarcere la Podul Izvor prin Splaiul Independenţei (malul stâng) apoi traseul de ducere. Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între ”Clăbucet şi intersecţia Bd. Ion Mihalache-Str. Buzeşti (Piaţa Victoriei) apoi pe un traseul modificat prin Str. Buzeşti, Calea Grivitei, Piaţa Lahovari,  apoi traseul de ducere.Linia 301 va funcţiona pe sens Piaţa Romană, de la intersecţia Şos. Bucureşti-Ploieşti/Bd. Aerogării/Bd. Ion Ionescu de la Brad, prin Şos. Bucureşti-Ploieşti, Şos. Kiseleff, Bd. G-ral C-tin. Prezan, Calea Dorobanţilor, apoi traseul actual.Linia 335 va funcţiona pe sens Aeroport Băneasa, scurtat la ,,Şos. Bucureşti-Ploieşti’’(cap linie 5). Linia 381 va funcţiona pe un traseul de bază numai între ,,Piaţa Reşiţa’’ şi ,,Piaţa Romană’’.Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Valea Oltului’’ şi intersecţia Calea 13 Septembrie-Şos. Pandurilor, apoi modificat în ambele sensuri prin Şos. Pandurilor, Splaiul Independenţei, Pod Izvor, apoi traseul actual.Linia 783 va funcţiona pe sens ,,Piaţa Unirii’’ de la ,,Piaţa Arcul de Triumf’’ prin Bd. C-tin. Prezan, Bd. Aviatorilor, Bd. Lascăr Catargiu, ,,Piaţa Victoriei’’,  apoi traseul de bază.

De asemenea traseul liniei 783 din DN1 spre Aeroportul Otopeni se modifică prin breteaua pe unde în prezent se efectuează ieşirea autobuzelor în DN1 spre Bucureşti.  

 

Previous post Tichia de margaritar
Next post Dezvaluirile lui Emil Constantinescu