Mai bogati, oferind

Recent am vazut ca Apa Nova s-a implicat intr-o campanie pentru o Dambovita mai curata. Initiativa e laudabila si mult mai folositoare decat numirea strazilor cu “Ana are mere” sau “aici am sarutat-o pe Tanta”. De data aceasta, alaturi de Compania Apele Romane care preleveaza si analizeaza probele de apa, Apa Nova se implica in educarea copiilor pentru a face ceva pentru mediul lor, aducand la randul lor schimbarea. Nu vreau sa laud prea mult concesionarul de apa, pana la urma la el imi las o parte din bani pentru utilitati, iar el imbunatateste prea putin infrastructura pe care a preluat-o pe tava si aproape moca. De fapt, vreau sa vorbesc despre un fenomen care trebuia sa se intample si la noi, implicarea companiilor  in a aduce un plus  de calitate mediului natural si social.

Cu aproape 2 ani in urma, imediat dupa inundatii, o companie producatoare de materiale de constructii isi lansa un site web pentru o societate durabila. In afara acestui site, care era o prezentare pana la urma, am aflat si despre ceea ce au facut oamenii din acea companie pentru semeni. Nu numai ca au trimis din materialele pe care le fabricau, dar angajatii, benevol, au strans haine si bani pentru a-si ajuta semenii sinistrati.

De atunci s-a mai scurs ceva timp si am vazut mai multe companii implicandu-se. Unele au ajutat copii dotati, altele pe cei cu probleme, o parte au sponsorizat sporturi nobile. A existat implicare pentru mediu, pentru semeni, pentru educatie si dezvoltare… Este bine ca s-a ajuns aici, iar mediul de afaceri a realizat ca poate face bani si  construi o imagine solida, daruind.

Previous post De ce Bucuresti?
Next post Tichia de margaritar