Cum alegi o agentie de marketing care te ajuta sa iti atingi obiectivele

Cand cauti servicii de marketing pentru business-ul tau, s-ar putea sa fii coplesit de multitudinea de optiuni disponibile pe piata. Cum fiecare afacere este diferita, asa sunt si agentiile de marketing. Asadar, nu orice agentie va fi potrivita pentru tine si afacerea ta. Din punctul nostru de vedere, cele mai bune rezultate vin atunci cand ambele parti lucreaza intru-un parteneriat. De aceea, am creat acest scurt ghid care sa te ajute sa alegi o agentie de marketing ce iti va aduce rezultatele dorite.

Invata despre ce face o agentie de marketing digital

In cateva cuvinte, scopul unei agentii de marketing este acela de a creste numarur de lead-uri, sau, altfel spus, de a atrage atentia si castiga interesul potentialilor clienti pentru a creste nivelul vanzarilor viitoare. Acesta poate acoperi multe metode de marketing digital cum ar fi SEO (Search Engine Optimization), PPC (Pay Per Click), Social Media Marketing, email marketing, branding etc.

Ideal ar fi ca agentia pe care o ai in vedere sa iti ofere o analiza initiala, numita si audit, astfel incat sa isi poata crea o imagine cat mai clara asupra afacerii tale si asupra nevoilor pe care aceasta le are. Urmeaza apoi o discutie in care tu iti vei prezenta obiectivele si asteptarile, iar impreuna veti decide care este cea mai buna cale in atingerea acestora.

Acorda atentie propriilor eforturi de marketing ale agentiei

Cum se comercializează ei insisi? „Practice what you preach” este o zicala foarte relevanta pentru marketing, asa ca uita-te la continutul lor si intreba-te daca este captivant, educational, dar cel mai important, relevant. Cat de eficiente sunt reclamele lor? Site-ul lor se incarca rapid pe toate platformele? E optimizat pentru o afisare corecta in functie de dispozitivul folosit? Retelele lor de socializare isi exprima in mod clar marca, au un ton al vocii constant si posteaza continut relevant?

Desigur, modul in care agentiile isi promoveaza propria afacere va fi diferit de modul în care o promoveaza pe a ta. Dar atunci cand alegi o agentie, vrei dovezi ca pot face pentru ei insisi ceea ce au promis ca vor face pentru tine.

Fii realist atunci cand vine vorba de bugetul alocat

Marketingul digital poate fi gratuit atat timp cat ai cunostintele necesare atingerii obiectivelor propuse. Resursa principala pe care o consuma si care este de fapt costisitoare este timpul. Ia timp sa analizezi date, sa creezi continut relevant, optimizat, pe care sa il postezi chiar in momentul in care va fi vazut de potentialii clienti, iar apoi sa analizezi datele rezultate pentru a imbunatati de fiecare data actiunile de marketing. Iar toate aceste lucruri nu le faci o singura data, ele trebuie facute periodic pentru a obtine cele mai bune rezultate posibile.

Pentru a obtine cel mai bun raport calitate – pret, cere cat mai multe oferte si analizeaza preturile in raport cu bugetul disponibil si cu ceea ce iti ofera agentia pentru a iti putea indeplini obiectivele si atinge KPI-urile stabilite.

Probabil cea mai importanta parte este sa-ti faci temele si cercetarea. Stii ce vrei si ce nu. Scopul acestui articol este sa te ajute sa gasesti o agentie de marketing in care poti avea incredere. Daca esti interesat de serviciile unei agentii de marketing digital si vrei sa ne cunoastem, contacteaza-ne pe site-ul themarkers.ro, hai sa bem o cafea si sa vedem daca putem fi parteneri astfel incat obiectivele pe care ti le-ai propus sa devina realitate!

Previous post Ghid de cadouri de Craciun pentru adulti: cele mai bune cadouri pentru oricine de pe lista ta
Next post Tot mai multe afaceri mici si mijlocii din România apelează la soluțiile de robotică și automatizare, ca raspuns la contextul economic dificil