infiintare firma in Timisoara

Ai o idee de afacere pe care vrei s-o pui in practica? Uite ce trebuie sa stii!

infiintare firma in Timisoara

Exista multe persoane care vin cu niste idei de afaceri indraznete, dar care renunta la ele din diferite motive, cel mai intalnit fiind faptul ca n-au resursele necesare pentru a le pune in practica. Serviciile de infiintare firma vin in sprijinul celor care se regasesc intr-o astfel de situatie, oferind consultanta necesara la fiecare pas.

Citeste si: Care sunt pasii pentru a-ti infiinta un SRL in Timisoara?

Inainte de a pune bazele unei afaceri, antreprenorii trebuie sa fie pregatiti din toate punctele de vedere si sa tina cont de faptul ca exista posibilitatea ca unele lucruri sa nu se desfasoare asa cum si-au imaginat. Cei care stiu de la bun inceput acest detaliu se vor putea adapta mai usor la schimbarile care apar pe parcursul procesului de infiintare.

Alege o denumire care sa reprezinte activitatea firmei!

Fiecare denumire trebuie sa fie diferita la nivel national, asa ca este de preferat ca persoana care se ocupa de alegerea ei sa pregateasca mai multe variante. S-ar putea ca denumirea la care s-a gandit initial sa fi fost deja luata de o firma din alt oras, asa ca trebuie sa aiba si cateva variante de rezerva, pentru a nu intrerupe procesul din aceasta cauza.

Spre exemplu, o persoana care opteaza pentru servicii de infiintare firma in Timisoara si alege un nume oarecare, s-ar putea sa fie anuntata ca numele nu este in regula, pentru ca apartine deja unei firme din Bucuresti. De cele mai multe ori, denumirea se afla in stransa legatura cu activitatea firmei. Ea nu trebuie sa se asemene prea mult cu numele unui competitor din domeniu, pentru ca acest lucru va crea confuzie.

Ai stabilit deja unde se va afla sediul social?

Persoanele care isi doresc o solutie rapida pentru problemele lor vor putea alege serviciul de gazduire sediu social in Timisoara. Exista doua modalitati prin care se poate realiza acest proces, in functie de posibilitati: la sediul firmei care presteaza serviciul, sau de la distanta, prin intermediul unei adrese de E-mail.

Cei care opteaza pentru a doua varianta vor primi contractul pe E-mail, dupa ce au trimis actele necesare: cartea de identitate, denumirea firmei si in cazul firmelor deja existente, certificatul de inregistrare in original si ultimul act constitutiv actualizat. 

Prin urmare, persoanele care viseaza sa-si puna in practica ideile de afaceri, vor putea face acest lucru cu ajutorul unei echipe care se ocupa cu infiintarea de firme.

Previous post Trucuri menite să ai picioare netede și frumoase
Next post CUM SĂ PORȚI BRĂȚĂRI – FĂRĂ SĂ EXAGEREZI